NEWSLETTER
In fiecare zi primesti stirile Monitorul de Sibiu la tine in inbox. Aboneaza-te aici.
Vreau
sa ma abonez
|
Mango taie colesterolul Autor: (S. S.) Data publicarii: 05/01/2007 Un fruct de mango pe zi ar putea fi socotit drept leac impotriva diabetului si a colesterolului ridicat. Primele rezultate ale studiului facut de medicii de la Universitatea din Queensland dovedesc ca unele componente din fructul de mango actioneaza ca un medicament antidiabetic si anticolesterol, pentru ca inhiba unii receptori. Cercetatorii sint pregatiti sa studieze aceste efecte pentru a gasi noi tratamente pentru ameliorarea acestor afectiuni.
|
|
|